آریا و آدریناآریا و آدرینا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

آريا و آدرينا دردونه های مامان و بابا

ختنه گل پسرم

1393/3/26 17:06
نویسنده : مامان و بابا
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ، پسر نمکی مامان خیلی وقت بود که همه میگفتن پس کی آقا پسرتون رو ختنه میکنن؟ اما هر وقت که بهش فکر میکردم که شما به این کوچولویی چطوری میخوای تحمل کنی دست و دلم میلرزید تا اینکه بالاخره هرچند برامون ناراحت کننده بود سه شنبه سوم خرداد که 70 روزه میشدی برات نوبت گرفتیم .شب تا صبح از استرس و ناراحتی من و مادرجون نتونستیم بخوابیم ، صبح ساعت 7:30 شما رو آماده کردم و با بابا رفتیم بیمارستان شما رو بردن تو یه اتاق ،من که دیگه نفسم بند اومده بود بابا هم که استرس داشت چندین بار از دکتر پرسید که درد داره یا نه؟،به ما گفتن باید بیرون پشت در باشیم یکدفعه صدای جیغ و گریت رو شنیدیم اشک تو چشای هردومون حلقه زد عزیزم . پسر قندم،نفسم،خیلی گریه کردی در که باز شد دوییدم سمتت و بغلت کردم چسبوندمت به خودم گریه میکردی و میلرزیدی شیر که بهت دادم یکم آروم شدی لباست رو پوشوندم و آوردمت خونه استامینوفن خوردی و خوابیدی.عزیزم شب هم خاله جونا و دایی جون اومدن خونه پدرجون تا شما رو ببینن کادوهای خوشگل هم برات آورده بودن دستشون ردر نکنه .ما هم به همه شام دادیم و یه کیک برای شما گرفتیم و بریدیم .

قربونت برم پسرم ، خیلی دوست دارم.

 

صبح قبل از رفتن

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان عرفان
27 خرداد 93 0:01
مبارکه عزیزم. انشالله کیک عروسی و ختنه نوه . عرفانم ختنه داره منم دغدغه دارم
مامان دینا
28 خرداد 93 9:32
مبارک باشه اریا جون دلم براتون تنگ شده بود خاله خیلی ناز شدی از بس به وبتون میومدم تا عکسی مطلبی ببینم نبودین این شد که خیلی وقت بود سر نزده بودم ببنم اپ هستین یا نه وقتی نظرت رو دیدم خوشحال شدم زود بهتون سر زدم
مامان دوتا فسقلی
30 خرداد 93 9:07
عزیزم کوچولوهای خیلی نازی داری ایشالا خئا حفظشون کنه با افتخار لینک شدی دوست داشتی لینکم کن
مامان آینده
30 خرداد 93 11:34
سلام. مبارک باشه. انشالله جشن دامادیش. مامان آینده
بابا و مامان
2 تیر 93 9:04
سلام بابا و مامان شدن یعنی فداکاری بابا و مامان دوقلو شدن یعنی دو تا فداکاری همزمان خدا قوت به خاطر سختی های پیش رو و تبریک بخاطر شیرینی های پیش رو . خیلی ناز و خوشگلن بهترین و بزرگترین نعمتی که خدا به بنده هاش میده اینان .خدا حفظشون کنه . به ما هم سر بزنین با اجازه تون مفتخریم که لینک بشین